Aanvullende aanpassings- en verbeteringspremie (Wonen, Renovatie, Huisvesting, Woningaanpassing) - Rechtenverkenner
Naar inhoud
Opgelet: de informatie in deze rechtenverkenner is niet meer volledig up-to-date.
We werken aan een nieuwe rechtenverkenner.
[ Uw postcode: Federaal niveau ]
Rechtenverkenner Uw postcode invoeren Druk deze pagina af
 

Aanvullende aanpassings- en verbeteringspremie

Een fout gevonden?
Klik hier en laat het
ons weten



Omschrijving

De gemeente Aalter voorziet een gemeentelijke aanvullende aanpassings- en verbeteringspremie voor personen die een zelfde premie hebben gekregen van de overheid om de woning aan te passen of te verbeteren. Met deze aanvullende premie wil de gemeente haar inwoners motiveren om gebruik te maken van de premies die de overheid aanbiedt ter verbetering van het wonen.

Voorwaarden

  • voor inwoners van Aalter die in de gemeente ingeschreven zijn op 1 januari van het lopende jaar
  • over een woning beschikken
  • de overheid heeft u de aanpassings- en verbeteringspremie toegewezen

Aanvragen

Waar?

Gemeentebestuur Aalter - Ruimtelijke organisatie en leefomgeving

Hoe?

Het aanvraagformulier wordt door de gemeente opgestuurd aan de rechthebbenden

Bedrag?

20% van de toegewezen aanpassings- en verbeteringspremie van de overheid

Meebrengen

  • Identiteitskaart
  • bewijs van uitbetaling van de aanpassings- en verbeteringspremie van de overheid

Bijkomende informatie

Organisatie Gemeentebestuur Aalter - Ruimtelijke organisatie en leefomgeving
Adres Europalaan 22
9880 Aalter
Tel09 325 22 76
Fax09 325 22 40
Website Gemeente Aalter - website
Gemeente Aalter - ILoket
E-mail stedenbouw@aalter.be
Openingsuren elke werkdag van 8u30 tot 12u00
dinsdag van 16u00 tot 19u00
vrijdag van 13u30 tot 17u00

De inhoud van deze fiche is opgesteld door medewerkers van de gemeente Aalter - Gemeentehuis Aalter.
Officiƫle benaming: Aanvullende aanpassings- en verbeteringspremie.
Laatste update fiche: 31/01/2012.